skip to Main Content

ОТДЕЛ „Финансово-счетоводна дейност и човешки ресурси“ (ФСДЧР)

Чл. 25. (1) Отдел „Финансово счетоводна дейност“ осъществява следните дейности:

  1. Изготвя бюджета на Района и следи за неговото изпълнение;
  2. Изготвя месечни и тримесечни отчети за касовото изпълнение на бюджета и справки, свързани с изпълнението му;
  3. Разработва тригодишна бюджетна прогноза за приходите и разходите;
  4. Отразява промените по бюджета и предлага корекции в него;
  5. Изготвя всички документи от финансово-имуществен характер, от които произтичат права и задължения за Района;
  6. Осъществява таксуването на услугите по действащите такси и цени, регламентирани в Наредбата за определяне и администриране на местните такси и услуги;
  7. Осчетоводява и отчита приходите по бюджета и ги превежда в Столична община;
  8. Изготвя и представя ежемесечно в Столична община Справка-декларация по Закона за данък добавена стойност;
  9. Осчетоводява приходите и разходите по собствения бюджет и финансиранията към третостепенните разпоредители с бюджетни кредити;
  10. Обработва първичната счетоводна документация по заприходяването на частна общинска собственост, ДМА и стоково-материални ценности;
  11. Изготвя тримесечни обобщени оборотни ведомости на Района и третостепенните разпоредители;
  12. Следи за разходването на утвърдения фонд „Работна заплата“;
  13. Подготвя ведомости за заплати и платежни документи за осигуровки на служителите;
  14. Издава документи, удостоверяващи трудовия/служебен стаж на служителите;
  15. Оформя и изготвя платежните документи за всички разплащания по собствения бюджет;
  16. Провежда инвентаризации и проверки на парични и стоково-материални ценности и оформя резултатите от проверките;
  17. Организира и осъществява материално-техническото състояние на общинската администрация;
  18. Осъществява предварителен, текущ и последващ вътрешно-финансов контрол на финансовата и платежна дисциплина, извършва системен анализ на финансовото състояние и финансовите резултати;
  19. Съхранява счетоводните документи и отговаря за предаването им по установения ред в архива;
  20. Издава всички необходими на граждани, юридически лица и служители финансови документи – служебни бележки, фактури, квитанции и други;
  21. Началникът на отдела предоставя становища по проекти на заповеди, вътрешни правила и други документи, свързани с финансовата дейност на общината.
  22. Поддържане на личните трудови досиета на служителите като се съхраняват всички техни молби, договори и допълнителни споразумения към тях, длъжностни характеристики и техните промени във времето, искания за обяснения и обясненията, както и всички документи, касаещи факти по трудовото/служебното правоотношение, както и своевременното им актуализиране и съхраняване в лична папка по опис.
  23. Организиране разработването, утвърждаването и съхранението на длъжностните характеристики на служителите.
  24. Организиране и разработване на длъжностното и поименното длъжностно разписание.
  25. Организиране на процеса на атестиране на служителите.
  26. Предоставяне на личните досиета за лично ползване само с разрешение и срещу подпис на получателя за получил по опис и върнал по опис документите.
  27. Издаване на документи, удостоверяващи трудовия/служебен стаж на служителите.
  28. Изработване на годишен план за обучение на служителите.
  29. Изготвяне на проекти на договори за изработка/поръчка (граждански договори);
  30. Водене на статистическа отчетност за числеността на персонала.
  31. Подготовка и комплектуване на всички необходими документи за обявяване и участие в провеждането на конкурси за вакантните длъжности по трудови и служебни правоотношения.
  32. Въвеждане на данни в годишния Отчетен доклад за състоянието на администрацията на Район „Илинден“ във връзка с чл. 62 от Закона за администрацията.
  33. Въвеждане и актуализиране на информацията в Административния регистър по чл. 61 от Закона за администрацията.
  34. Организиране своевременното подаване на декларациите по чл. 12 от Закон за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и водене и поддържане на регистрите на декларациите.
  35. Организиране на своевременното подаване на декларациите по чл. 29 от ЗДСл, респективно по чл. 107а от КТ.

Заявления - Образци, подавани към отдела

Back To Top
Skip to content